焦糖蘋果豬腩肉生菜包(附食譜)


其實這個菜都係亂咁整, 話說一早同友人出左去CITY SUPER買肉晚上回家打邊爐, 俾我見到盒個名好勁既丹麥有機豬腩肉重點唔係個名係個價錢都好吸引我去試..所以一心一意煎來試下有幾正...
其實買這盒野都已經係想包生菜食去左果份油膩感, 點知咁岩上到巴士又介紹豬腩肉配菠蘿, 即刻就想我都整先..不過無可能叫我為左6片豬腩肉去買個菠蘿架, 友人家中有蘋果就更係用蘋果代替啦...用唔晒食半個蘋果都易D啦...

煮出來這個菜式真係好好味, 生菜爽脆再加上肥美既腩肉上層係甜甜既蘋果一啖有3個效果好好味, 大家有機會都試下..


材料:
豬腩片  6片
生菜 6片
蘋果  6片
糖  3湯匙
百里香 少許(可不加)
豆蔻少許(可不加)


1)豬腩肉我用鹽麴醃4小時
2)白鑊加糖用慢火煮溶加入蘋果煮至軟身加入少許豆蔻及百里香
3)豬腩片煎香放在生菜面,面層加上蘋果片

留言

熱門文章