2016挪威之旅~挪威縮影訂購分享


計劃足足有半年這個挪威之旅. 雖然仲未出發, 但已經十分期待. 去挪威既原因都係當初見到其他BLOG介紹既挪威縮影相片所吸引.

其實挪威縮影既路線就係

OSLO-MYDRAL-FLAM-GUDVANGEN-VOSS-BERGEN

但我地既行程就令無法OSLO-MYDRAL, 我地只有可以係BERGEN去到MYDRAL再走回BERGEN, 而我地亦無選花2日時間玩, 我地考慮到行李又不想跟身,想即日玩左去自在D, 同埋日後我地有租車, 所以只係想自在地睇下挪威縮影.

當初睇好多文章介紹都話自己散買挪威縮影相比直接到官網買更加便宜, 但最估唔到我地既行程 同自己去NSB買MINIPRIS都係差幾十蚊,
好似我地由BERGEN去到MYDRAL再坐火車, 套票官網買緊NOK 1320, 而我計過我散買跟足時間都係NOK1264, 只係差距NOK56.
但如果照即OSLO-BERGEN咁既行程又唔知點解可以差距幾百蚊..
如果大家唔想煩又唔想成日等買NSB既特價票就直接入以下網址買套票

另外想自己控制時間留幾耐就可以入以下NSB官網自己訂購



不過我最終都係決定自己到NSB買因為一來每人慳幾十2個人都差不多一百啦...自由行更係慳得就慳同埋有D地方想留耐少少唔想太趕急.
係網上買好票係除左FLAM-MYRDAL這程要去FLAM火車站換票外, 其餘2程火車我都可以係網上選經PDF DOWNLOAD車票, 大家只要填埋火車票旅客姓名就可以自在地列印車票出來
以下就係我地2016年當日行程同車費
相比套票我地每人都慳左NOK 107, 值唔值得花咁既心思就自行決定
交通
種類
票價 

Bergen - Voss
火車
NOK199
對號網上最好選擇右邊
Voss - Gudvangen
950巴士
NOK 110 (估計)
不對號(網上可以選擇左邊)
Gudvangen - Flam
渡輪
NOK315
不對號
Flam-Myrdal
火車
NOK340
不對號(網上建議坐6號車廂)
Myrdal-Bergen
火車
NOK249
對號
.

如果係自己係買左火車票, 其實仲有1程渡輪同1程巴士, 不過巴士就無得預定架啦..全部都係上車時斜現金.
以下網址可以自己去CHECK下官網巴士時間啦..

另外渡輪都可以預先買定啦比較安心..不過唔會有特價票所以買好火車票再買船票都未遲.

 2016年既每程渡輪為NOK 315


留言

熱門文章